2009. június 26., péntek

Megszületett az első blogom

Ki hitte volna, hogy nekem lesz egy blogom? Én álmomban sem. :-)
De itt van, létrehoztam! Ugyan még elég kezdetleges, üres, de majd szép lassan kialakul.

Hogy miért hoztam létre?
Lássuk a történetét:
  • Május közepén hozzáláttam az első cewe fotóalbumom készítéséhez. Sokat töprengtem, hogy a 2002 óta a számítógépemen gyűlő rengeteg fotó közül mi kerüljön az első albumba. Végül a tavalyi nyaralásunkon készült fotók lettek a szerencsések. A Paralián töltött 1 hét alatt 3 fényképezőgéppel majdnem 1000 fotó készült, így nem volt könnyű dolgom. Először időrendbe tettem a fotókat. (A 3 gépen 3 különböző dátum volt beállítva.) Majd elkeztem az albumba elrendezni. Már a 46. oldal körül járhattam, mikor ráuntam a program alapértelmezett háttérképeire, valami újat szerettem volna. Így a neten böngészve találtam rá a Cewe Fotókönyv kezdőknek és haladóknak oldalra.
  • A bejegyzéseket olvasgatva, a feltöltött gyönyörű oldalakat nézegetve rájöttem, hogy az albumom mennyivel szebb lenne, ha nem csak háttereket és különböző módon elrendezett fotókat tartalmazna. De a már majdnem elkészült albumot nem akartam újra kezdeni, hiszen nagy gonddal válogattam össze a képeket és a háttereket, és nekem ez így nagyon tetszett. Úgy döntöttem hát, hogy az utólsó még el nem készült oldalakra megpróbálom becsempészni az új technikákat.
    Pont indult a Cewe heti kihívás 5. melyben a hullámvonal alkalmazása volt a technikai feladat. El is készítettem, a videón bemutatott lépéseket követve az első hátteremet.

    Gyönyörű lett, hiszen ez volt az első alkotásom, és mint első, mindig a szívem csücskében lesz.

  • És mint mindig, az első lépést követi a többi. A Fotómaszk készítése leírás alapján készült el a Chilli -ről az alábbi kép. Ennek a tengerparti bárnak a partszakaszán pihentük ki az előző esti bulit, hiszen az apartmant 10 órakor el kellett hagynunk.

  • A Cewe heti kihívás 6. -ra készítettem az első scrap book oldalamat. A feladat az volt hogy az alábbi színekkel készítsünk egy oldalt.
  • Először kerestem egy ingyenes készletet, és sikerült találnom egyet, ami nagyon megtetszett:
    Carrie Stephens: Spontaneous Delight készletével kísérletezve, jött létre az "alkotás", melybe az Alikes-i sólepárló-nál készített fotókat raktam be. A hátteret, és a felhasznált elemeket a megadott színekre próbáltam színezni. Úgy éreztem jól sikerült, de amikor a többiek által feltöltött oldalakat megnéztem, rá kellett jönnöm, hogy még sok hosszú estét töltök majd srap oldalak készítésével, mire meg fogom közelíteni az ő színvonalukat.

  • Június 17-én befejeztem végre a Paralia-i nyaralás fotókönyvét, leadtam a megrendelést a dm-nél, és elkezdődött a feszült várakozás, hogy mikor sikerül majd a kezembe venni, és vajon olyan lesz-e mint amilyennek elképzeltem.
    Az album utólsó oldalára került a pillangós háttér.
    A fenti fotó még Görögországban készült (nem a legelőnyösebb kép rólam), a lenti pedig mikor hazaértünk.

    Mennyire igaz, hogy:"mindenütt jó, de legjobb otthon"
  • A nagy Levin blogtrain-be is teljes gőzzel belevetettem magam. Fotóztam, körbevágtam a fotókat, és kísérleteztem mit és hogyan lehet alkotni, hogy egy hatalmas készlet részeként mások is használni tudják. Tegnap este lettem kész, feltöltöttem az előnézeti képét, és jóleső elégedettséggel bújtam ágyba.
    Nem fogjátok elhinni, de még Levinnel is álmodtam :-)

    Június 28-án mindenki a saját blogjáról letölthetővé teszi a készletet, és linkeli a többi BlogTrain állomást is. Hát ezért hoztam létre a blogot, hogy az én készlet "töredékem" is elérhető legyen. A többiek által készített előnézeti képeket is nézd meg, gyönyörűek lettek, érdemes lesz letölteni.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blogodhoz! Legyen benne annyi örömöd, mint nekem az enyémben!

    VálaszTörlés
  2. Gratula a bloghoz! Meg a scrappes alkotásokhoz és a készlethez is, nagyon klassz lett:))
    A legjobban az tetszik, hogy Levinnel álmodtál!! Ez a scrapmánia első vésztjósló jele, de ha megnyugtat, itt mindenki ilyen függő:)))))))

    VálaszTörlés