2009. június 28., vasárnap

A nagy Levin - giga blogtrain

A receptes játék készletei mától ingyenesen letölthetőek!
23 szebbnél szebb készlet készült el A nagy Levin blogtrainre. Nézd meg és töltsd le őket, jó szórakozást a használatukhoz.

Adamkoe
Altalena
Ányi
Arenn
Beszteri
Giny
eagleszem
Eralilla
Icka
Jociandi
Kata (Rainbow)
Kovaxka
krisssz
Kriszta
Maja
Moani
Noncsi
Osli
Secima
Shel
Szőlő
SzRJudit
Sztrega <= itt vagy! Ez az én készletem :


A készlet az általam készített színpaletta színeinek alkalmazásával készült:

8 megjegyzés:

  1. Köszi, már le is szedtem! Szuper! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek, a Wa-okat imádom! Az ecseteket külön köszönöm:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, már le is töltöttem. Jó ötlet, hogy az ecsethez felhasznált elemeket is beraktad a készletbe. Ez nekem eszembe sem jutott, bár nekem nem mindegyik kivágásom lett olyan jó, hogy megállná a helyét külön elemként is, de Te nagyon ügyes vagy! :))))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Annyira csodásak a feliratok, a daráló a kedvencem.

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus lett a készleted! Köszi:)) Kösz a tippet a png-vel, esetleg írd be majd egy bejegyzésbe, mert nálam nem nagyon fogják olvasni, viszont máskor is jól jöhet. Köszi:)

    VálaszTörlés
  6. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Food/Kitchen Related, Recipe Card(s) Theme post on Jun. 29, 2009. Thanks again.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép készlet! Minden eleme szuper! Köszi!

    VálaszTörlés