2009. június 28., vasárnap

A nagy Levin - giga blogtrain

A receptes játék készletei mától ingyenesen letölthetőek!
23 szebbnél szebb készlet készült el A nagy Levin blogtrainre. Nézd meg és töltsd le őket, jó szórakozást a használatukhoz.

Adamkoe
Altalena
Ányi
Arenn
Beszteri
Giny
eagleszem
Eralilla
Icka
Jociandi
Kata (Rainbow)
Kovaxka
krisssz
Kriszta
Maja
Moani
Noncsi
Osli
Secima
Shel
Szőlő
SzRJudit
Sztrega <= itt vagy! Ez az én készletem :


A készlet az általam készített színpaletta színeinek alkalmazásával készült:

10 megjegyzés:

  1. Köszi, már le is szedtem! Szuper! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek, a Wa-okat imádom! Az ecseteket külön köszönöm:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, már le is töltöttem. Jó ötlet, hogy az ecsethez felhasznált elemeket is beraktad a készletbe. Ez nekem eszembe sem jutott, bár nekem nem mindegyik kivágásom lett olyan jó, hogy megállná a helyét külön elemként is, de Te nagyon ügyes vagy! :))))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Annyira csodásak a feliratok, a daráló a kedvencem.

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus lett a készleted! Köszi:)) Kösz a tippet a png-vel, esetleg írd be majd egy bejegyzésbe, mert nálam nem nagyon fogják olvasni, viszont máskor is jól jöhet. Köszi:)

    VálaszTörlés
  6. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Food/Kitchen Related, Recipe Card(s) Theme post on Jun. 29, 2009. Thanks again.

    VálaszTörlés
  7. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 29 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 30 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép készlet! Minden eleme szuper! Köszi!

    VálaszTörlés