2009. július 28., kedd

Piknik megkoronázása - Lovaglás

Vasárnap baráti társasággal "piknikeztünk". Volt minden, mi szem szájnak ingere. Gulyás főtt a bográcsban, halat sütöttünk, desszertnek dinnyét ettünk, a fiúk fociztak, teniszeztek, mi nők csacsogtunk, főztünk. Az egyik srác nemrég vett egy lovat, és a fiúk rábeszélték, hogy hozza ki, had lovagoljunk egy kicsit. Két lovat is hozott, sajnos nyereg nélkül. Nagyon féltem, hogy le ne csússzak róla, de azért nagy élmény volt szőrén megülni a lovat. Persze csak körbe -körbe vezették őket, de így is nagyon élveztem.

Papírok: Cewe - Élénk gyerek hátterek
Template: Ányi - Template 11

Az oldalt Ányi kihívására készítettem, nagyon tetszik a template, így még a kis díszítő virágokat sem módosítottam rajta.

Videót is készítettem róla, Jocónak hogy sikerül lóra pattannia:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése