2009. november 29., vasárnap

Karácsonyi tervezgetés + winter freebie

A Cewe 28. heti kihívásának a témája a karácsonyi tervezgetés.

Minden évben egy A4 lapra szoktam felírni, az elképzeléseimet, azokat a dolgokat amiket karácsonyra szeretnék megvalósítani. Ezek csak lehetőségek, ajándék ötletek, finomságok, és nem mindent valósítok meg. Sokszor változtatom, ha új, jobb ötletem támad, a régit kihúzom.

Idén már elkezdtem a lakás karácsonyi hangulatát megteremteni, az ablakmatricákkal és a kis asztali díszekkel kezdtem.

És az oldal amit a kihívásra készítettem:

Felhasználtam:
Krissz - Karácsony minikit 2. készletét
saját elemeimet a winter készletből

A mikulásos elemeket fotóztam és kivágtam. Régen olyan szépek voltak a mikulás és szaloncukros zacskók, kivágam róla a képeket, és vízzel feltapasztottam az ablakra, ajtóra, tükörre, gáztűzhelyre, csempére. Az idén már ablakmatricát vettem.

Freebie
Téli - Winter minikit

A téli oldalaimhoz használt elemeimből készítettem nektek egy mini készletet. Fogadjátok szeretettel.


Letölthető innen/ Download here

1 megjegyzés:

  1. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 29 Nov [LA 02:00pm, NY 05:00pm, UK 10:00pm] - 30 Nov [OZ 09:00am]).

    VálaszTörlés