2009. július 2., csütörtök

Új Cewe heti kihívás - receptes oldal készítés

Héfőn indult az új Cewe heti kihívás. A giga készletből kell receptes oldalakat készíteni.
Már hozzáláttam, a készletet letöltöttem, a receptet kiválasztottam.
Csakhogy fejembe vettem, hogy megpróbálok mindenki készletéből valamit becsempészni az oldalra, ami lehetetlen vállalkozásnak bizonyult. De, azért még nem adom fel :-)

A recept az örök kedvencem, a Gombóta lesz. Édesanyám sokszor megfőzte nekem.
Múlt héten rendet raktunk a garázsban, az évek óta felhalmozott lomot kiselejteztük, hogy a kocsival be tudjunk állni. Párom hetek óta izgult, hogy nehogy nálunk is jégeső legyen, nagyon féltette a kocsit. A pakolás -rendrakás során előkerült sok értékes "kincs" is, amiről már régen elfelejtkeztem. Igy sikerült rábukkannom édesanyám dió darálójára is, amiről egyből a Gombóta jutott az eszembe. Az én darálóm még tavaly tönkre ment, és nem sikerült újat beszerezni.
Persze kézi reszelővel is le lehet reszelni a tésztát, meg is próbáltam így elkészíteni, de sokáig tart, és óhatatlan, hogy ne reszeld le egyik ujjadról se a bőrt. Így kedvencünk, a Gombóta már hónapok óta nem került az asztalra.
Még aznap vacsorára elkészítettem, és csak ettük, csak ettük...
Gyorsan elkészíthető és nagyon finom.

A többiek által A nagy Levin készlet felhasználásával készített receptes oldalak szépen gyülnek a Receptes képek galériában. Csak ámulok, és bámulok, milyen ügyesen, ötletesen használják fel a készlet elemeit. Nagyon jók lettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése