2009. szeptember 17., csütörtök

Fekete és fehér - képkeret

Nem kis fejtörést okozott Timcsoca kérése, hogy készítsem el az oldalt hagyományosan, 15x15-ös méretben. Nekiláttam, próba szerencse, kinyomtattam az oldal szélén lévő díszt, körbevágtam, egy fehér kartonra rátettem, néztem, néztem..., de nagyon nem tetszett, így abba is hagytam.

De csak nem hagyott nyugodni, lementem a kreatív boltba keresni valami feketét - fehéret. Akár hiszitek, akár nem, egyetlen szalvétát találtam. Így el is dőlt, hogy Decoupage technikával kell alkotnom valami szépet. A képkeret mellett döntöttem.

Lefestettem a papír keretet fehérre, majd a szalvétából kivágtam a mintát, ráragasztottam a keretre. Kinyomtattam egy fotót magunkról fekete-fehérben, beleraktam a keretbe. Még a hátlapját és a talpat ráragasztottam a hátuljára, és új éke lett a hálószobánknak. (A tévé tetejére került)

A fotó minősége kis kívánnivalót hagy maga után, de a keret nagyon tetszik, a páromnak is :-)

1 megjegyzés: