2010. április 21., szerda

Díjözön - 1-2-3-4 - köszönöm!

Drága Juma!
Nagyon szépen köszönöm a díjakat amiket tőled kaptam. Örülök, hogy rám gondoltál. Nagyon kedves tőled :-)
Az első díj amit kaptam:
Ehhez szabályok is tartoznak:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba
A teszt amire válaszolni kell:
Becenév: A neten a Sztrega becenevet használom, itthon a párom kistücsöknek hív.
Lakhely: Miskolctól 35 km-re
Születési hely: Debrecen
Magasság: 167 cm
Névnap: április 18.
Foglalkozás: egy kis cégnek a "titkárnője" vagyok, de annál jóval nagyobb a hatásköröm
Testvérek: egy nővérem van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: kicsit oroszul, és kicsit angolul,
Gyűjtemény: Sok mindent gyűjtöttem gyerekkoromban és mindet a mai napig kincsként örzöm. (szalvétát, kártyanaptárt, képeslapokat, bélygeket, rágógumis papírt) Jelenleg nem gyűjtök semmit, hacsak a pohármániám nem számít gyűjtésnek. Nem tudok a szép poharaknak ellenállni, még jó, hogy fogyóeszköz, mert már kiszorultunk volna a lakásból :-)
Iskola: van egy pár végzettségem, főleg gazdasági vonalon, de pár éve nem a szakmámban dolgozom, és nem is szeretnék visszamenni erre a területre.
Kedvenc tantárgyam: matematika
Kedvencek: Puszi a kutyusom, egy Bischon Havanese
Zsebpénz: nincs :-(
Kívánság: Minden álmunk valóra válljon!!
Háziállat: Puszi, a kiskutyám, bár inkább családtagnak számít, már 8 éve együtt élünk
Második díj:
Kreatív kezek díj:
Harmadik díj:
Szeretem a blogodat díj:

Negyedik díj:
Köszönöm (hogy olvashatlak) díj:

A feltételek:
1. Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
2. Linkeld is be a blogját!
3. Tedd ki a logókat a blogodra!
4. Add tovább 10 bloggernek!
5. Linkeld be a blogjukat!
6. Megjegyzésben jelezd nekik, hogy díjat kaptak!

Akiknek a díjakat szeretném átadni, már mind-mind megkapták.
Mégegyszer nagyon köszönöm Juma!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése