2010. május 4., kedd

Ballagás - rózsaszínben

Jocó hugának ballagását szerveztem, az utóbbi hetekben. A kedvenc színe a rózsaszín, ezért igyekeztem mindenből ilyen színűt beszerezni. Nem volt könnyű, nem is gondolnátok milyen sok utánajárást igényelt, szinte mindent más-más boltban kellett megvennem, így is rengeteg helyen csóválták a fejüket, hogy rózsaszín ...-t nem tartarnak.

Először is a kiküldött ballagási meghívókhoz rózsaszín boríték, és papír kellett, melyet formalyukasztóval tettem kicsit egyedivé, az iskolai meghívó kiegészült az ebédre invitáló kártyával, melynek szövegét többször átfogalmaztam, mire végleges lett.

A rózsaszín ültetőkártyákhoz is ugyanazokat a motívumokat használtam. A kisvirágos sorlyukatszót, és formavágó ollót. Fehér kartont vágtam hozzá alapnak.

A menükártyához is fehér gyöngyházfényű kartont használtam, rózsaszín zsírpapírra nyomtattam a szöveget, majd 2 oldalú ragasztócsíkkal rögzítettem a rétegeket:

Készítettem rózsaszín mécsestartót is az asztalra, decoupage technikával:

Rendeltem 3 db asztali virágdíszt, vettem lufikat, szalagokat, szívószálat, szalvétát, ételvédő hálót, természetesen mindet rózsaszínben. Fehér és rózsaszín kreppapírból szalagokat hajtogattam. A ballagást megelőző este kimetünk feldíszíteni a termet, a végeredmény csodaszép lett szerintem:

1 megjegyzés:

  1. Kétség nem fér hozzá, hogy a sok munkát eredményével mindenki elégedett lehetett!!! Igazán szép az összhang - gratulálok!

    VálaszTörlés