2009. augusztus 28., péntek

Noszvaj - De La Motte Kastély

Múlt hét kedden voltunk Noszvajon a De La Motte Kastélyban. A Cewe 15. heti kihívására az ott készült fotóból készítettem scrapbook oldalt. Liftelni kellett Mama Maike alkotását. A képen a De La Motte Kastély kovácsoltvas kapuja előtt állunk, a kapu oszlopain az Almásyak címerét tartó unikornisok (egyszarvú paripák) láthatók.

Felhasználtam:
cewe - template
LCM Jardin Romantique - masni

A növényeket a kastély kertjében fotóztam, a kulcs, a kastély bejárati ajtajáé. Cseppet sem néztek rám hülyén mikor lefotóztam :-)

Nagyon szeretem a kastélyokat, lenyűgöznek a régi tárgyak amik több száz éve készültek.
A kastély jelenlegi berendezéséből csak néhány tárgy volt eredeti. Például a kis sakkasztal, aminek lapját elforgatva a háromszögekből álló asztallap egyik csúcsa megemelkedik, és a háromszögeket kihajtva kártya asztallá alakítható.

Mindenképp ajánlom, ha arra jártok nézzétek meg a kastélyt, és a hozzá tartozó angol parkot, gyönyörű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése