2009. augusztus 26., szerda

Mit olvasol most? - staféta játék

Eralilla meghívott a staféta játékba, melyben az általam most olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát kell leírnom.

Még csak a 79. oldalon tartok, és valamilyen általam sem ismert okból nem szoktam előrelapozni a könyvben. Akármennyire is izgalmas, és akármennyire is kíváncsi vagyok a végére, nem lapozok előre, ez olyan ki nem mondott szabály. De egy mondat csak nem katasztrófa, ugye?
Na de azért izgulok, nehogy pont abban az egy mondatban nyírják ki a kedvenc szereplőmet :-)
Na jó csak viccelek.

Lássuk azt a mondatot: Gondolom, ki is akadhattam volna.

3 -szor is megszámoltam, de a 161. oldalon az 5. mondat csupán ennyi.
A könyv címe: Julie & Julia - Kalandjaim a konyhában

A "főhősnő" Julie elhatározza, hogy az anyjától ellopott 40 éves szakácskönyv (Francia szakácsművészet felsőfokon) minden receptjét megfőzi 1 év alatt, és erről blogot is vezet. Julia Child a szakácskönyv egyik írója.

Film is készült a könyvből, Meryl Streep és Amy Adams főszereplésével, de a könyv mindig jobb szokott lenni. Azért a könyv után a filmet is mindenképp megnézem.

Mivel akiknek a stafétát tovább szeretném adni, már leírták mit olvasnak, így belinkeltem:
Beszteri
Narcicca
Osli
Moncsi
Giny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése