2009. szeptember 5., szombat

Fotó retusálás

A Cewe 16.heti kihívására portrét kellett készíteni. Krissz bemutatott egy szuper módszert, hogyan tudjuk a fotón, az arcbőr hibáit eltüntetni. Mivel általában én fényképezek, ezért nagyon kevés kép készül rólam, és azok is homályosak, túl távoliak. Szóval nem találtam jó fotót, csak ezt az egyet. A kép a névnapi bulin készült. (Mindkettőnket ugyanúgy hívnak.)
Az eredeti képen először az arcbőrt retusáltam, majd a szemeket és a szájat emeltem ki.

(Valamiért nem sikerül itt megjelenítenem a .gif képet :-(, ezért linkeltem. Ha valaki tud rá megoldást, örömmel venném.)

És az oldal amit a fotó felhasználásával készítettem:


Felhasználtam:
SKrapper Digitals - Something Blue

Köszönet Oslinak, a quick page -re, az ő blogján találtam rá, nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése